pátek 18. března 2011

Srdcová záležitost

EDIT (29. 12. 2012): Protože se často ptáte, co ráda hraju a pro mě je podstatně jednodušší poslat odkaz, než vypisovat seznam, docela často tenhle článek využívám. Ale co jsem koukala, čas se posunul, objevily se nové hry a on se tak pomalu stává neaktuální (resp. neúplný). Takže tu přihodím další hry, co se časem objevily a na co jsem si vzpomněla - tzn. nelekněte se, že se to tu změnilo.

Tady je můj žebříček těch nejoblíbenějších her. Pořadí není nijak důležité, snad jen ta první hra, protože i po těch letech mě baví. Navíc má fantastický příběh (kterému ten filmový nesahá ani po kotníky) a je to první hra, u kterého jsem na konci bulela jak malá holka (možná z části i proto, že jsem tou dobou malá holka byla).

EDIT 2: obecně mě baví hry založené především na příběhu (ne vždycky je to ale nutné, stačí aby hra uměla nabídnout perfektní atmosféru a dobrý sidequesty a jsem šťastná - příklad Skyrim, Fallout 3 nebo Assassini). Nemám ráda FPS a především nemám ráda FPS z military prostředí (jo, takže všechny ty COD a Battlefieldy... Fnjuk, to je smutek, co?).

Prince of Persia: Sand of Time
Zaklínač 2
Spec Ops: The Line
Dishonored
Skyrim
Oblivion
Hitman
Mass Effect (celá série)
(c) TV PRIMA
Dead Rising (celá série)
Dead Space (celá série)
Uncharted (celá série)
Assassin’s Creed II, Brotherhood,
Assassin’s Creed III (ano, ty vynechané díly jsou naschvál)
Fallout 3
Burnout Takedown, Dominator, Ravenge
Silent Hill II, The Room, Origins
Loco Roco
Heroes of Might and Magic II, III
Golden Axe
Sonic
Zelda Ocarina of Time, Wind Waker
God of War I a III
Mario Karts
Metroid Prime
Soul Calibur II (za Ivy :D)
Resident Evil 4 (Wii), 5 (Xbox)
Gears of War 2 a 3
Shadow of the Colossus
Star Wars: The Force Unleashed
Enslaved 

A určitě mnoho dalších, na které jsem si teď ale nevzpomněla (což ale neznamená, že bych je měla míň ráda, že jo. Jen mám děravou hlavu)

29 komentářů:

jezisek1 řekl(a)...

Jako muž (tedy spíš teenager) bych nikdy neřekl, že osoba opačného pohlaví může mít větší rozled v hrách než já ... Měl bych se polepšit.

Anonymní řekl(a)...

Dead space seri? tak to je dokonalost :D

Taxikus řekl(a)...

Na to se nedá reagovat jinak, než Tukanovým pohledem k nebi "Vidíš, že to dokážeš..."

Anonymní řekl(a)...

vem si mě :D doufám že jsi najdu jednou holku podobnou tobě ;) takový dokonalý hry :)

Lynch řekl(a)...

Já tu holku prostě žeru! :)

Anonymní řekl(a)...

Jo Alžběta je super, ale přijde mi krapet namyšlená :)

Alzbeta Trojanova řekl(a)...

ó_ò To snad ne!
Já mám strašně podkopaný sebevědomí, tak to tak možná jen vypadá ;)

Každopádně tenhle článek vznikl v době, kdy jsem začínala v Re-Play a nikdo mi pořádně nevěřil, že se o hry zajímám. Tak zní možná krapet útočně.

Lynch řekl(a)...

Alžběta je super! Namyšlená není! (doufám)

Anonymní řekl(a)...

Hezká holka a hraje hry to je neuvěřitelný! :)

Headcrab řekl(a)...

"Takový" holce prostě nevěřim, že se o ty hry upřímně a aktivně zajímá. Kor když sama řekne že tenhle blog začal v době začátku Re-play a to, že si sem dá pěknou fotku, kor z Primy, to nezachrání.

Alzbeta Trojanova řekl(a)...

Headcrab: LOL :D Hele, ver si cemu chces, ale to, ze jsem davno pred Primou vedla web o hrach, ktery vychazel na Aktualne.cz nebo ze jsem uz asi od 17 psala recenze do časopisu Gamestar mi nikdo neodpare. Tenhle pristup, ze se automaticky nemuzu zajimat o hry, protoze jsem holka, mi prijde omezenej. Sokuje me, ze se porad jeste najde nejakej jouda, co neveri.

Anonymní řekl(a)...

Takovejch nevěřícnejch joudů je bohužel ještě strašně moc... Sama to zažívám, ale je fajn je přesvědčovat o opaku a u toho jim nakopat zadek :D

Anonymní řekl(a)...

Dokonalost sama. Jsi hezká, chytrá, jsi na kluky (doufám :D) a hraješ hry !! Nejdokonalejší kombinace co může u ženský bejt !!

Jesse řekl(a)...

@headcrab: I'm a dude a The Sims miluju a hraju od prvního dílu. Už jenom proto by mělo být jasné, že se to někde musí vykompenzovat a jestli to má být Bětka, tak ať ;)

Anonymní řekl(a)...

Hey!! holka a hraje AC!!! Tak to jsem ještě neviděl!!! Jestli je to pravda tak.......má moji úctu....

Anonymní řekl(a)...

Já nevim jak vy, ale já nemam rád, když mě holky porážely ve hrách, proto jsem s nima skončil, no ještě hraju hledání min, ale to už jen fakt někdy.
A jestli tohle všechno co tu máš napsaný hraješ, tak to klobouk dolu.

Anonymní řekl(a)...

Nemáš náhodou CLONA ??? Protože bych tě chtěl domů ! :-D Nejde ani tak oto že jsi fakt moc pěkná ;-) Ale o to že jsi vtipná,přátelská prostě bezvadná!Já vím že tě neznám takže tě nemůžu posuzovat ale připadáš mi tak ;-)



a hrála si Silent Hill což já bych se asi posral :-D

Anonymní řekl(a)...

paráda! ale upřímě, to sis je všechny kupovala, a nebo jich, apoň ze začítku, bylo pár stažených? :D protože to je pro peněženku celkem záhul, ne? :D

Alzbeta Trojanova řekl(a)...

No, popravde jsem nikdy zadnou hru nestahla, navic az na ty Heroesy jsem vsechno hrala na konzole a protoze nejaky cipovany a podobny kraviny nejsou nic pro me...tak ne. Ale budu uprimna. Mam tu vyhodu, ze jsem herni novinar - takze spousty z nich zkratka dostavam z prace zadarmo :))

Joe řekl(a)...

Tak pro to bych vraždila! :D ixbox plánuju už celkem dlouho, možná ho dostanu k narozkám.. ale aby ty hry nakonec nevyšly dráž než ten Xbox! :D

Joe řekl(a)...

*Xbox

Anonymní řekl(a)...

Máš PS nebo Xbox? A jaký?

Alzbeta Trojanova řekl(a)...

Mam oboje, oboje slim verze

Unknown řekl(a)...

Gameři mezi ženským pohlavím se vyskytují, jak jsme se již mohli přesvědčit a osobně znám 3 holky, které mají AC rády a člověk si s nimi v pohodě zahraje i L4D 2 ;) A blbá ani nepěkná není ani jedna z nich. Tudíž ano, existují takové hráčky. A popravdě nechápu, jak někdo může rozlišovat hráče ženského a mužského pohlaví... Holky jsou taky lidi a určitě můžou hrát hry! :)

Unknown řekl(a)...

Už pri prvých hrách som vedel,že máme podobný vkus :D

Pedros řekl(a)...

Sonic to je odveta segy v 90. letech na Nintendovského Maria z let 8* tých... který se prvně objevil v Dokey Kongovi :D Soráč za počešťování anglických názvů

Unknown řekl(a)...

Když jsi tak zarputilá konzolistka a milovnice herních příběhů, jak je možné, že ti v seznamu chybí série Metal Gear Solid? Takový příběh co tam je nemá zdaleka nic. Navíc to je jeden z předních titulů PS. Nebo to snad vůbec neznáš?

Jaroslaf řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Jaroslaf řekl(a)...

zajímavý, když jsme spolu kdysi mluvili v radosti FX a já se ti tam vyznával ze své lásky k sérii dead space, nepamatuju si, že jsi mi na to řekla něco víc než: "hm." Asi únava kombinovaná se znechuceností .)

Okomentovat