sobota 26. března 2011

Drakan: Order of the Flame

Tahle hra pro mě znamená velkej kus dětství. Nevím přesně kolik mi tehdy bylo, ale vyšla v roce 1999, takže cca těch 12 let by nejspíš sedělo.
Drakan je hra, kde je žena jako hlavní hrdinka a drak. Vlastně už jen tohle z toho pro mě dělalo naprosto bezkonkurenční pecku. Jenže když si k tomu člověk sednul a pustil, zjistil, že je to navíc hra se skvělou atmosférou, zábavnou hratelností, co neomrzí, a fantastickým soundtrackem. Především pak například takový The Order of the Flame jsem si pamatovala do dneška. Stejně jako ten skvělý pocit letět drakovi na zádech a sestřelovat všechny hajzly v okolí.


Ani nevím, jak jsem si na ni vzpomněla, každopádně jsem si musela zagooglit a vrátit si vzpomínky. Mimochodem – nedělejte to! Není to vůbec dobrý! Člověk si pamatuje krásný textury, dokonalý modely a rozsáhlé, bohaté prostředí. Jenže pak na něj vybafne tohle:



...a vy si bolestně uvědomíte, jak strašně plesnivá ta hra vlastně je. Na druhou stranu, stačilo pár záběrů gameplay a pocit nostalgie mě naprosto převálcoval.

BTW díky Jirkovi Škrampalovi jsem se dozvěděla, že vyšel i druhý díl na PS2. Z nějakýho záhadnýho důvodu mě naprosto minul (nejspíš, že byl PS2 exclusive a my doma PS2 neměli…že jo…) Každopádně dle IGN i Gamespotu mizerné hodnocení nemá.

Podle prvního zběžného ohledání si ale podobnou hru budu muset nejspíš nechat dovést ze zahraničí. Třeba na takovém Aukru mi totiž vyhledávač místo Drakana nabízí Dragon Age II. Ha! Záludný!

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Já už ani naše aukční servery ohledně podobných věcí nenavštěvuji. Například na eBay je Drakanů všech možných verzí spousta.

Anonymní řekl(a)...

Jednoznačně souhlas, Drakan byl i pro mě mega pecka. Akorát je mi líto že se jí zatím žádná hra nepřiblížila, co se obsahu týče. Snad se časem dočkáme.

Anonymní řekl(a)...

za mlada jsem hrál drakana dvojku a vždycky na něj rád vzpomínám. Při vzpomínce na to, že nejlepší zbraní byla slepice za 40 goldů mě pokaždé rozesměje :)

Okomentovat