úterý 5. června 2012

E3 teror




Na rozdíl od loňska, kdy nás potkala tuna problémů, (jako pokoj s manželskou postelí místo tří oddělených lůžek, zapomenutý mikrofon, problémy s konverzí videa a podobně) by jeden řekl, že letošní E3 bude v klidu. 

Přitom jsme včera jak pološílené fretky, které vědci testují na snášenlivost velkých dávek kofeinu, dotáčeli záběry na sobotní díl Re-Play po konferenci Sony. Místní uklízeči nás vyhazovali a my z posledních sil točili aspoň nějaké záběry. 

Večer pak už poměrně obligátní boj s totálně vyku***nou wifi a nahrávání až dneska ráno, které tak nějak přeteklo do odpoledne. Čas na jídlo neexistuje. Musli tyčku jsem si nekoupila, takže nejspíš brzo zdechnu hlady. A když ne hlady, tak na infarkt. Ještě teď se nesu na adrenalinovém rauši z hledání volných míst na interview. 

Nějak nechápu, kde se stala chyba. Ale asi jsem si jenom naivně myslela, že E3 může být v klidu, pokud máte všechno připravené. 

Někdy jsem vážně zoufale naivní kokot.   

14 komentářů:

Unknown řekl(a)...

njn, všechno nejde 100% naplánovat, pokaždý se najde něco, co to totálně poděla... ale jinak jak jsem koukal, tak vám to jde dobře :)

Fossil řekl(a)...

celkem silná slova na závěr :)

Unknown řekl(a)...

2 Fossil: Jestli si viděl dnešní video blog z E3, tak tam padaj ještě horší slova :D

Fossil řekl(a)...

chystám se na to ;) :-D

Unknown řekl(a)...

No jo. Někdy se prostě stane chyba. Každopádně máte můj respekt a těším se na Re-Play ! :-)

Unknown řekl(a)...

Nezapomeň- ďalej sa pekne usmievať veď za to dostanem zaplatené :) ....a uži si to tam :D

Andreas řekl(a)...

Vydrž!!!

Unknown řekl(a)...

Ale co jsem koukal na záznamy konferencí je to úžasná show. Rad bych tam jednou jel a to i kdybych tam mel kvůli tomu cedit krev :D

Unknown řekl(a)...

Btw tá mŕtva vec na obr.(nevyznám sa vo zvieratách) je funny :D

Jiří Kratochvíl řekl(a)...

Jak se říká: "Pokud se má něco posrat, tak se to posere. " Taky si vždy říkám, jak mám vše dokonale připravené a naplánované a pak stačí jedna věc a vše se sesype jako pyramida z karet. Nic si z toho nedělej. Jsou daleko horší věci. Užij si LA a dej si pořádnej Hambáč.

Unknown řekl(a)...

To Jiří Kratochvíl: jj, jak říká jeden z nejznámějších Murphyho zákonů: "Pokud se něco může pokazit, tak se to pokazí. Pokud se něco nemůže pokazit, tak se to stejně pokazí." ;-)

Anonymní řekl(a)...

Držim palce a dúfam že sa situacia zlepši.

Anonymní řekl(a)...

Nakonec vše dobře dopadne neboj za ty zážitky to stojí nemužu se dočkat dalšího dilu vašeho pořadu určitě bude zas super mej se fajn petr

Pedros řekl(a)...

Ještě že to všechno dobře dopadlo. A z5 do středoevropské malé zemičky. Přecejenom EA má u mě vroubek za ten Battlefield kvůli kterému ze mě vytáhli už 2000,- (korun českých) a stále po půl roce kdy to uvedli na trh mají ve hře spoustu chyb...

Okomentovat