úterý 12. července 2011

Jsem ten nejhorší blogger na světě.

Vím to a všem, co sledují můj blog se strašně omlouvám. Nějak se mi nedaří dávat sem příspěvky tak často, jak bych chtěla. Asi za to může skutečnost, že i když se několik let v podstatě psaním živím, není to pro mě jednoduchá práce a vlastně mě psaní tak trochu se*e. Když to má nějak vypadat, mělo by se nad tím trávit určitý množství času (a to se většinou netráví).

Navíc si nemyslím, že moje názory jsou bůhví jak světoborný. A za třetí, když mám nutkání něco říct, 140 znaků na Twitteru celkem postačí.

Upřímně se ale pokusím s tím něco udělat. Opravdu chci. Přemýšlela jsem teď rozjet možná spíš videoblogy (především díky velké podpoře blogů z E3), ale mám trochu obavy, že bez Tukana to nebude ono (a mimo natáčení se skoro nescházíme, páč máme každý hromadu jiné práce).

Navíc – (i když to zní divně, když moderuju v TV), ale vlastně se na videích docela nesnáším. Změní to hlas, člověk vypadá divně a vést monology, jen tak o něčem spatra... no, nevím, zkusím si udělat nějakej testovací a pak se rozhodnu, podle toho, jak moc retardovaný mi to přijde.
Slibuju, že se pokusím udělat tenhle blog zajímavější. Teď mám po škole a relativně jsem dohnala i všechny ty resty, co jsem si během státnic a E3 natropila. Jenom musíte být trpěliví :)

P.S.: Nevím moc, ani jakým směrem tenhle blog vést. Chtěla bych, aby to udrželo aspoň relativní odbornou linku a čtenářům to přinášelo aspoň trochu zajímavé informace. Na druhou stranu, nevím, jestli je to právě, co chcete (a jestli je to i v mých silách). Možná byste víc ocenili nějaké stalkerovací články typu: Gheee! Podívejte se! Tady je můj kocour na chalupě! No, řekněte si sami, co byste raději! Nakonec tenhle blog je pro vás.

16 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Hlavně se neřiď tím co chtějí čtenáři. Nejzajímavější příspěvky jsou ty, co ti zrovna přelítnou přes nos a máš nutkání se o to podělit s ostatníma. :)

Anonymní řekl(a)...

Písať môžeš o čom chceš, ak to bude zaujímavé, ľudia si to rozhodne prečítajú. Tie videoblogy rozhodne zaujímavý nápad, v Česku a na Slovensku až tak veľa kvalitných videoblogov nie je.

Kostbone řekl(a)...

No, ja ti celkem slusne odpovim. Blog pises hlavne proto, aby lidi reagovali, komentovali, to totiz cloveka nejvice potesi. Ze je po nem na internetu nejaky ohlas. Navic, ceskych geekgirl celebrit v cesku moc neni a tak tvuj nazor se cte mnohem lepe, nez nazory nekterych chlapu/pubertaku, co proste ne a ne ustoupit. Ale zas na druhou stranu, jak sama rikas, blog chce cas a na ublepnuti staci twitter. Ono na mobilu spustit twitter klienta je mnohem rychlejsi, nez napsat odstavecek na blog, nehlede na to, ze tomu musis dat nejakou formu. A nakonec to nejdulezitejsi. Pis hlavne co sama budes chtit, a na nas nekoukej. Takova pekna geekgirl se u nas neztrati a ono i kdyby jsi v tom videoblogu vedla dlouhej monolog o tepelne uprave vajicek, tak se na to (tebe) budem divat.

MagicWalker řekl(a)...

Velice sympaticky napsane :)

Lynch řekl(a)...

Napiš nám třeba něco o té velice dávné příhodě, jak si upekla koláč pro kamaráda Boba a dala si ho do krabice od bot, nebo jak sis obarvila vlasy na bílo jako Zaklínač a nějak se to nepovedlo. Jak o tom kdysi informoval časopis GameStar! :)

White řekl(a)...

Piš co tě zrovna napadne =) a když tě nic nenapadne,myslim že fotky udělaj radost všem,hlavně ty lechtivé =)

Kikster řekl(a)...

Ja osobne by som od teba privital videoblog ale aj ten rucne napisany nieje k zahodeniu. Hlavne nam sem nieco napis aby sme si skratili tie dlhe dni doma kvoli neustalemu dazdu (aspon u nas na Slovensku). :_D

Anonymní řekl(a)...

S blogováním určitě nepřestávej, když už nic od dob co moderuješ re-play můžeš říct: "Mě se tenhle blog líbíl než se stal mainstreamovým" :D

Anonymní řekl(a)...

pises dobre

Anonymní řekl(a)...

klovek si musi verit

Anonymní řekl(a)...

Jeď si to jak chceš, je to tvůj blog. Re-play koukám pravidelně asi jako všichni tady a i kdyby si tady psala úplný sra*ky, tak to číst budem :D.

Eva Svobodová řekl(a)...

Ty hrozně hlásíš :-D Ať už sem budeš psát cokoliv, nemůže to bejt nuda. Prostě sem piš něco zajímavýho(=cokoliv) o sobě a občas něco o hraní. Nic odbornýho, do toho se nebude chtít ani tobě, ani nám. :-)

Anonymní řekl(a)...

Notak, hlavu nahoru :)

Anonymní řekl(a)...

Uvítal bych nějakej článeček o Mass Effectu, třeba zhodnotit celou sérii jak se ti líbila to by mě celkem zajímalo :)

Anonymní řekl(a)...

Divné že slečna alžbětka má takovou sebekritiku...
Většinou všechno co od ní čtu se dá číst, dokáže to i pobavi a je to i zajímavé...
Prosil bych aby slečna Alžbětka nekončila, držím jí pěsti!

Anonymní řekl(a)...

Milá Bětko, piš sem cokoliv chceš, je to blog o tobě ale i pro tebe, takže cokoliv napíšeš si velmi rád přečtu :-*

BTW. chtěl jsem to komentovat jako uživatel na facebooku, ale bohužel to není v nabídce :( takže to komentuju jako Vladimír Smallvillák Ondráček

Okomentovat